Mit gondol, milyen problémák merülnek fel az áruházigazgató és az eladók között megszervezett „eladói reggelik” során? Miért nem tudják ezt az eladók a részlegvezetőkkel megbeszélni, miért van szükség arra, hogy őket megkerülve közvetlenül az áruházigazgatónak jelezzék e problémákat?
Motiváció a munkahelyen 4. kérdés
2011.05.03. 13:49 palfiildi
1 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://vallgazd.blog.hu/api/trackback/id/tr392874426
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
L. A. 2011.05.05. 19:17:18
Szerintem a közvetlen felettesüknek nem tudnak olyan nyíltan beszélni a problémáikról, mint egy áruházigazgatónak. Valószínűleg úgy gondolják, hogy hátrányba kerülhetnek a többi eladóval szemben, ha a részlegvezetőnek panaszkodnak. Ha a részlegvezetővel van személyes problémájuk, vagy nem elégedettek vele, azt nem a jelenlétében fogják megosztani az áruházigazgatóval, mert az kínos szituációkat eredményezne. Másrészt közelebb kerülhetnek személyesen az áruházigazgatóhoz, nem keltik egy "elérhetetlen" főnök benyomását. Szerintem nagyon jó ötlet az ilyen reggelik szervezése.