Véleménye szerint üzletileg előnyösebb vagy inkább hátrányos, ha egy borászat egyidejűleg több piaci szegmensen van jelen? Gondoljon a középkategóriájú és prémium piacokon való jelenlétre! Online marketing esetén hogyan kellene a két célcsoportot kezelni?
A több piaci szegmens a boroknál az ár alapján különíthető el, vagyis a célcsoportok bizonyos ársávokkal húzhatóak meg. Ezt a bloggolók nagyon jól érzékelték, így felmerült a kérdés, hogy az online marketingeszközök közül is másokat kell-e alkalmazni más-más célcsoport esetén. tkazmer meglátása helyénvaló, miszerint érdemes lehet a facebookos megjelenést elkülöníteni a prémium és a középkategóriás boroknál, de akár eltérő csomagolás és márkanév bevezetése is indokolt lehet. eper05 felhívja a figyelmet arra, hogy egy új márkanév (jelen esetben új pincészet) bevezetésével azt sugallná a cég, hogy az olcsóbb boraikat ők maguk is „lealacsonyítják” és ezzel a cég hitelessége csorbulna. Egy jó köztes megoldás lehetne, hogy az eltérő kategóriájú borok külön facebook oldalt kapjanak, ezzel segítve a kategóriánként eltérő fogyasztói élmény kibontakoztatását.a blog szerkesztői
-------------------------------------------------------------------
Kedves Hallgatók!
Varga Pincészet Facebook oldal screenshot (a 21 év alattiaknak, nagyon lassan jön be, de 3 hónap bejegyzéseit lehet végigkövetni)
http://vargabor.hu/_/_OKTATAS/110207_uzleti_gazd/VARGABOR_FB_SCREENSHOT_110207.jpg
Az előadás anyaga pdf-ben:
http://vargabor.hu/_/_OKTATAS/110207_uzleti_gazd/bemut_prez_vg_20110205.pdf
Aki szeretne, akár most utólag is megfogalmazhat még kérdést az előadónak (Varga Bálint, Varga Pincészet)!