Noha az online marketing kevésbé költséges és pontosabb fogyasztói elérést biztosíthat a vállalatok számára, mégis napjainkban is kiugróan magas a televíziós és a sajtóban megjelenő reklámok száma. Ön szerint elképzelhető, hogy néhány éven belül a webes marketing kiszorítja a piacról a hagyományos csatornákat, avagy mindig maradnak olyan vállalatok, amelyek nem lépnek online színtérre marketing tekintetben?
A kérdés felvetése különböző véleményeket hozott elő a blogolók között. Összességében elmondható, hogy a televízió-rádió-sajtó által biztosított marketingcsatornák addig fognak élni, ameddig maga az eszköz is. Vajon ezek a közvetítőmédiumok meg fognak-e valaha is szűnni? Az internet megjelenésekor sokan tettek olyan kijelentéseket, hogy ezzel teljesen át fog rendeződni a média világa, ami igaz is, hiszen az arányok megváltoztak, de az eszközök csak bővültek. A kérdés tehát az, hogy hajlandó lesz-e a jövő generációja lemondani a nyomtatott újság lapozgatásáról a reggeli kávé mellett, az esti sorozatokról a televízióban és az autózás közbeni rádiózásról. Gondoljunk csak bele, minden digitális tartalom ellenére szeretünk egy könyvet a kezünkben fogni, az egyetemi tananyagok jelentős részét még mindig papír alapon sajátítjuk el és még sorolhatnánk. A kulcs a megfelelő marketingstratégián van, amihez ma már a marketingcsatornák hatalmas választékát felhasználhatjuk céljainknak megfelelően.